Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Lina, de e' jag de! <33

Av Lina - 25 november 2012 18:16

Heeeejsaaann!! <33

 

Jag heter Lina och är 12 år. Jag fyller år den 9 December och har ett ganska "normalt" liv. Jag gillar rappa, sjunga, hundar, spela gitarr, Marilyn Manson, Nomy, sudoku, läsa och skriva. Jag är väl lite egen till sättet och lyssnar och pratar gärna! <3

 

Jag har försökt med några bloggar tidigare men de har bara slutat med att jag glömt, orkat eller helt enkelt skitit i att blogga! Men ska försöka lite bättre här. :))

 

De som gjorde att jag valde namnet TheDarkSidesRainbow är att jag kan vara väldig deppig, lyssna på rock (tex Marilyn Manson) men de syns inte på mig. Jag är väldigt glad till sättet och jag tror att jag är ganska färgstark i personligheten hos de jag vågar vara med! <33

 

Jag tänkte blogga om livet, skolan, bilder, musik och sådant! <3 Jag är inte speciellt bra på att blogga men får väl ta och skärpa mig på det! ;) Det lär nog bli en hel del historir och berättelser, då jag älskar att hitta på sådnt. Om jag läser läser jag helst om serie mördare eller sådant. En bok ska vara spännande, läskiga, inte förutsägbara, ibland tjejiga (beror på humöret jag e' på ;) )  och lite humor. Jag har lite bok tips då, afrodite böckerna (skrivna av Ritta Jacobsson), Döden i dina ögon ( ettan är sjukligt bra!! Håller på med tvåan) och Skamfläck och 14 år till salu! Riktigt bra böcker! (Y) Tänkte skriva en liten berättelse jag skrev förut, men de får bli senare. :))

 

Hur ser jag ut?? Ja, jag är 147 cm lång(kort), blå, grå, lite gröna ögon, blont hår, lite kraftig men inte så mycket. Singel, okysst, oskuld, haha XD <33 Ni ska få en fLumm bild på mig sedan! :D 

 

Jag är ingen "beliber", "munther" eller direction eller så! Jag är väl lite mer allT! Jag gillar den mesta musiken. Jag lyssnar på allt. Eller.. ja, nästan allt! ;P Jag gillar väl Nomy, Marilyn Manson och lite sådant! :U :I

 

De var lite från mig! <3

 

Ktram // Lina!!<33

 

Ps. Här kommer bilden! <33

 

 

 

 

Ha de bra! <33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 9 juni 2013 23:39

Halloooooojjjj! Jag tänkte börja med att jag suger på att blogga! :D Jag har inte kunnat blogga pga jag har haft läxor att göra, och lite sånt. Och med det sagt.. Ehm.. Mitt hår är nu lila/rött! :D Tonade det i.. Fredags. Köpte även 4 tröjjor då + ...

Av Lina - 16 maj 2013 23:39

Halloj! Fy satan va länge sedan de va jag bloggade! Eller de känns som det iallafall. ;) Aja, hur mår folket? Själv mår man ganska bra, lite huvudvärk men de fungerar ändå! ;) Sitter vid Ipaden och skriver nu! :] Det känns Nice tycker jag! Lyssna...

Av Lina - 17 januari 2013 10:19


        Pratar jag så? :3 Jag ser ganska mupp ut men jaja! ;3   Kram Lina!!<3<3   ...

Av Lina - 17 januari 2013 09:25


Heeejssannn alla söta! <3   Jag har fett tråkigt och är hemma från skolan idag så jag hade lust att göra ett video inlägg! ^^Eller vlogga eller va ni nu kallar de! ;3   Så om ni har frågor, eller bara någonting ni vill säga till mig så kom...

Av Lina - 5 januari 2013 21:30

HEEEEEEEEEJJ OCH FÖRLÅT ATT JAG INTE SKRIVIT PÅ EN TAG! :I   Jag har måååååååånga tankar nu!    Det här att vi kallar varann en massa fula ord, eller ord som inte är fula men ger en dålig mening! Ett ord kan sätta sig så jvla djupt, och sitta...

Presentation

Hejsaan alla! Jag heter Lina och är 12 år! Det är jag som driver den här bloggen. Hope U Enjoy it! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards