Direktlänk till inlägg 28 november 2012

(Y)

Av Lina - 28 november 2012 20:21

Heejjssaan alla! <3

Idag har jag haft det bra!

Det räcker med ett vanligt skrivhäfte!

 

Jag har har varit med Linnea, Sanna idag på skolan!

 

Sitter nu här och försöker blogga om någe vettigt! Inge bra resultat! XP Men ja, sitter här med min Plupp!

 

Men jag hade inte så mycket mer "intressant" att berätta! men har en liten början på en berättelse! Innehåller svordomar och sådant sÅ! <3 Bara så ni vet älskar jag att läsa om mord, misshandel, våldtagningar osv!! MEN DE E' FNEMEJ INTE ACCEPTABELT!!

 

"Jävla hora!" Orden ekade i mitt huvud. Om jag bara kunde ha varit lite försiktigare.. Inte varit så dum att jag bara började klä av mig utan att se mig för.. De va där på fem sekuder, jag hann inte reagera.. De slet och drog i mig, höll för min mun, drog mig in till bastun och.. Jag vill inte ens tänka på det! Hur kunde de? Jag har väl inte gjort dem något? 

-Va det kul i bastun? Hampus breda flin och irriterande röst.

-Käften... Min röst lät inte lika hotande som jag hoppades...

-Du kan inte tvinga mig! Va det skönt? Va? Va? Va?

-MEN KÄFTEN DIN JÄVLA BÖG! Rösten bar knappt men jag fick in en smäll!

- Va fa... DE HÄR SKA DU FÅ IGEN FÖR DIN JÄVLA HORA! 

Jag var redan en bit där ifrån med bultande hjärta och gråten i halsen. En bit bort vågade jag stanna, jag kollade tillbaks, han höll handen för mun och pratade med någon i telefon. Jag tog posten och sprang dne biten som var kvar.

 

Snyftande tar jag mig genom dörrn' och låsr den efter mig. Slänger av mig mina kängor och hänger upp den turkosa skitiga jackan. 

-Hallo? Inga svar, ingen hemma, skönt! Jag kollar igenom posten. Reklam, räkning, reklam, reklam, tidning, ett brev? Till mig? Jag går upp för trappan och lägger brevet i mitt nattusbords låda. Jag ringer Linnea.

- Ja, hej det e' Linnea?

- Hej det e' Matilda.. Min räst bär knappast..

-Men gumman vad har hänt?? Då kom tårarna...

 

 

 

Vad tycker ni? Lite seg ibland? Tag gääärna emot tips! <33

 

Kraam Lina!! <33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 9 juni 2013 23:39

Halloooooojjjj! Jag tänkte börja med att jag suger på att blogga! :D Jag har inte kunnat blogga pga jag har haft läxor att göra, och lite sånt. Och med det sagt.. Ehm.. Mitt hår är nu lila/rött! :D Tonade det i.. Fredags. Köpte även 4 tröjjor då + ...

Av Lina - 16 maj 2013 23:39

Halloj! Fy satan va länge sedan de va jag bloggade! Eller de känns som det iallafall. ;) Aja, hur mår folket? Själv mår man ganska bra, lite huvudvärk men de fungerar ändå! ;) Sitter vid Ipaden och skriver nu! :] Det känns Nice tycker jag! Lyssna...

Av Lina - 17 januari 2013 10:19


        Pratar jag så? :3 Jag ser ganska mupp ut men jaja! ;3   Kram Lina!!<3<3   ...

Av Lina - 17 januari 2013 09:25


Heeejssannn alla söta! <3   Jag har fett tråkigt och är hemma från skolan idag så jag hade lust att göra ett video inlägg! ^^Eller vlogga eller va ni nu kallar de! ;3   Så om ni har frågor, eller bara någonting ni vill säga till mig så kom...

Av Lina - 5 januari 2013 21:30

HEEEEEEEEEJJ OCH FÖRLÅT ATT JAG INTE SKRIVIT PÅ EN TAG! :I   Jag har måååååååånga tankar nu!    Det här att vi kallar varann en massa fula ord, eller ord som inte är fula men ger en dålig mening! Ett ord kan sätta sig så jvla djupt, och sitta...

Presentation

Hejsaan alla! Jag heter Lina och är 12 år! Det är jag som driver den här bloggen. Hope U Enjoy it! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards