Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Kväll, sova?

Av Lina - 4 december 2012 23:45

Heejjssaann alla!! :3

Jag ligger i sängen nu och skriver i från en IPod! :3 jag har upptäckt att jag gillar rita profiler, varulvar och halva ansikten! ;3 ungefär! Jag målar lite de jag kommer på men nu e' de jag målat den senaste tiden! ;)

Det här inlägget kommer väl inte handla om sååå mycket, tänkte mest ladda upp några kort på mina "fina" bilder, jag är inte så duktig och inte riktigt klar med dem! :3 men ändå! Det kommer bli mycket bilder men jag skyllde kunna ladda upp sådan här bilder jag tagit mellan också? Eller vi kör på de "slutliga" bilderna! <3

Bilderna kanske inte blir så bra kvalitet på !! Ehm...............................................
........ Jo just de! :3 jag har börjat på en varulvs kropp ! Men jag har inte gjort huvudet än! D: hur ska huvudet vara? Bara varulv, ylande tjej? Behöver tips här! <3

Kram Lina!!<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 9 juni 2013 23:39

Halloooooojjjj! Jag tänkte börja med att jag suger på att blogga! :D Jag har inte kunnat blogga pga jag har haft läxor att göra, och lite sånt. Och med det sagt.. Ehm.. Mitt hår är nu lila/rött! :D Tonade det i.. Fredags. Köpte även 4 tröjjor då + ...

Av Lina - 16 maj 2013 23:39

Halloj! Fy satan va länge sedan de va jag bloggade! Eller de känns som det iallafall. ;) Aja, hur mår folket? Själv mår man ganska bra, lite huvudvärk men de fungerar ändå! ;) Sitter vid Ipaden och skriver nu! :] Det känns Nice tycker jag! Lyssna...

Av Lina - 17 januari 2013 10:19


        Pratar jag så? :3 Jag ser ganska mupp ut men jaja! ;3   Kram Lina!!<3<3   ...

Av Lina - 17 januari 2013 09:25


Heeejssannn alla söta! <3   Jag har fett tråkigt och är hemma från skolan idag så jag hade lust att göra ett video inlägg! ^^Eller vlogga eller va ni nu kallar de! ;3   Så om ni har frågor, eller bara någonting ni vill säga till mig så kom...

Av Lina - 5 januari 2013 21:30

HEEEEEEEEEJJ OCH FÖRLÅT ATT JAG INTE SKRIVIT PÅ EN TAG! :I   Jag har måååååååånga tankar nu!    Det här att vi kallar varann en massa fula ord, eller ord som inte är fula men ger en dålig mening! Ett ord kan sätta sig så jvla djupt, och sitta...

Presentation

Hejsaan alla! Jag heter Lina och är 12 år! Det är jag som driver den här bloggen. Hope U Enjoy it! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards