Direktlänk till inlägg 9 juni 2013

Lila hår och utmaningar?

Av Lina - 9 juni 2013 23:39

Halloooooojjjj!
Jag tänkte börja med att jag suger på att blogga! :D Jag har inte kunnat blogga pga jag har haft läxor att göra, och lite sånt. Och med det sagt.. Ehm.. Mitt hår är nu lila/rött! :D Tonade det i.. Fredags. Köpte även 4 tröjjor då + ett par tajts och ett par leggings eller va de heter :) Kan vara bra att veta ;] Nä men, sommarlov på fredag! Vissa har ju redan fått sommarlov tror jag, fast vi slutar på fredag. :) Känns bra, fast lite tråkigt att inte träffa klassen.
Vad har mer hänt i mitt spännande intressanta liv? Jo! Jag har köpt biljett + VIP biljett till BVB (Black Veil Brides) konserten i Göteborg den 30 november, någon annan som ska dit? :] Jag är jävligt glad över det! :DDD Ska få träffa mina hjältar<33 Mina saviours<33
Vad brukar man skriva i inlägg egentligen? XP Jag håller på att skriva en berättelse i svenskan, kan kanske lägga ut den sen?
Jo, jag tänkte göra ett video inlägg, och det skulle vara skit kul om ni typ ställer frågor, säger saker jag sak göra, ger mig någon challenge eller utmanar mig att gör någe! Det skulle göra mig fett glad! :DDD Fast jag behöver tips på bra redigering appar/saker, helst inte för dyrt! :]

Kram på er<3 //Lina<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 16 maj 2013 23:39

Halloj! Fy satan va länge sedan de va jag bloggade! Eller de känns som det iallafall. ;) Aja, hur mår folket? Själv mår man ganska bra, lite huvudvärk men de fungerar ändå! ;) Sitter vid Ipaden och skriver nu! :] Det känns Nice tycker jag! Lyssna...

Av Lina - 17 januari 2013 10:19


        Pratar jag så? :3 Jag ser ganska mupp ut men jaja! ;3   Kram Lina!!<3<3   ...

Av Lina - 17 januari 2013 09:25


Heeejssannn alla söta! <3   Jag har fett tråkigt och är hemma från skolan idag så jag hade lust att göra ett video inlägg! ^^Eller vlogga eller va ni nu kallar de! ;3   Så om ni har frågor, eller bara någonting ni vill säga till mig så kom...

Av Lina - 5 januari 2013 21:30

HEEEEEEEEEJJ OCH FÖRLÅT ATT JAG INTE SKRIVIT PÅ EN TAG! :I   Jag har måååååååånga tankar nu!    Det här att vi kallar varann en massa fula ord, eller ord som inte är fula men ger en dålig mening! Ett ord kan sätta sig så jvla djupt, och sitta...

Av Lina - 25 december 2012 14:17

Hejsan och go' jul! Förlåt att jag inte skrev igår, men på julafton är man ju med familjen! ...

Presentation

Hejsaan alla! Jag heter Lina och är 12 år! Det är jag som driver den här bloggen. Hope U Enjoy it! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards