Direktlänk till inlägg 25 december 2012

GO' JUL SÖTISAR!

Av Lina - 25 december 2012 14:17

Hejsan och go' jul!

Förlåt att jag inte skrev igår, men på julafton är man ju med familjen! <3
Ja, men senare idag eller imorgon ska ni få en fortsättning som en liten julklapp! :3
I julklapp fick jag 2 regnbågsgarn, 1 par stickor till garnet, ett par hörlurar, 2 stycken ritblock, 2pack pennor, 1 pack skuggsaksimojjser, två armband, en tröjja, 2 par strymbyxor/tights och pengar! <3
Jag hade en bra julafton! Och vet ni vad? Jag har bestämt mig för att INTE äta så mycket julgodis och sånt i år och ha godis förbud i MINST 1 år! Igår när vi hade allt fram dukat tog jag bara 3 småååå saffranstryfflar, en kola/knäck, och en chokladbit ur aladdin asken! De va typ 4/11 och jag brukar ära typ 153275258/11 Näe men fler av några olika! X3

Jag har ritat en del, stickat, lyssnat på musik, sjungit och sånt! :3 Jag har även varit med Felicia och Sanna! <3

Ja, det här med julbord, på tal om regnbågar, så har jag ALDRIG någon fisk på min tallrik! Det är snuuuuusk! Jag gillar inte heller glögg eller saffransbullar! URSH!


Ja, men de va väl det jag ville säga! <3 ha ett bra lov! Ät lagom med godis och skratta mycket!
Kram Lina!!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 9 juni 2013 23:39

Halloooooojjjj! Jag tänkte börja med att jag suger på att blogga! :D Jag har inte kunnat blogga pga jag har haft läxor att göra, och lite sånt. Och med det sagt.. Ehm.. Mitt hår är nu lila/rött! :D Tonade det i.. Fredags. Köpte även 4 tröjjor då + ...

Av Lina - 16 maj 2013 23:39

Halloj! Fy satan va länge sedan de va jag bloggade! Eller de känns som det iallafall. ;) Aja, hur mår folket? Själv mår man ganska bra, lite huvudvärk men de fungerar ändå! ;) Sitter vid Ipaden och skriver nu! :] Det känns Nice tycker jag! Lyssna...

Av Lina - 17 januari 2013 10:19


        Pratar jag så? :3 Jag ser ganska mupp ut men jaja! ;3   Kram Lina!!<3<3   ...

Av Lina - 17 januari 2013 09:25


Heeejssannn alla söta! <3   Jag har fett tråkigt och är hemma från skolan idag så jag hade lust att göra ett video inlägg! ^^Eller vlogga eller va ni nu kallar de! ;3   Så om ni har frågor, eller bara någonting ni vill säga till mig så kom...

Av Lina - 5 januari 2013 21:30

HEEEEEEEEEJJ OCH FÖRLÅT ATT JAG INTE SKRIVIT PÅ EN TAG! :I   Jag har måååååååånga tankar nu!    Det här att vi kallar varann en massa fula ord, eller ord som inte är fula men ger en dålig mening! Ett ord kan sätta sig så jvla djupt, och sitta...

Presentation

Hejsaan alla! Jag heter Lina och är 12 år! Det är jag som driver den här bloggen. Hope U Enjoy it! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards